טרור על הכביש • מחבלת בת 14 דקרה שוטר בעת שכיוון את התנועה

    המחבלים חדרו לעמדה צבאית מחוץ להתנחלות הר ברכה שמדרום לשכם, דקרו את החיילים וניסו לחטוף את נשקם, אך לאחר שלא הצליחו נמלטו מהמקום, ומאז המצוד אחריהם נמשך
    בנצי לייזרוביץ, קובי פינקלר No Comments on טרור על הכביש • מחבלת בת 14 דקרה שוטר בעת שכיוון את התנועה

    שגרת הטרור ממשיכה גם הבוקר לאחר שמחבלת פלסטינית דקרה שוטר ופצעה אותו באורח קל בכפר עוג'ה שבבקעת הירדן • קודם לכן הלילה, בוצע ירי על רכב משטרה באזור צומת רחלים

    המחבלים חדרו לעמדה צבאית מחוץ להתנחלות הר ברכה שמדרום לשכם, דקרו את החיילים וניסו לחטוף את נשקם, אך לאחר שלא הצליחו נמלטו מהמקום, ומאז המצוד אחריהם נמשך
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגרת הטרור ממשיכה גם הבוקר (חמישי) לאחר שמחבלת פלסטינית בת 14 תושבת יריחו דקרה שוטר ופצעה אותו באורח קל בכפר עוג'ה שבבקעת הירדן.

    המחבלת דקרה את השוטר בעת שכיוון את התנועה לאחר שעץ קרס על הכביש, כאמור הוא נפצע באורח קל והיא נוטרלה ונעצרה ללא שימוש בירי.

    מהמשטרה נמסר כי "בעקבות קריאה למוקד 100 של משטרת ישראל על עץ שקרס בעקבות הרוחות החזקות על כביש 90 בתוך הכפר עוג'א, ניידת סיור משטרתית הגיע למקום והשוטרים החלו לכוון את תנועת הרכבים בשלב הזה הגיע המפגעת בת 14 תושבת הכפר דקרה את אחד השוטרים בכתפו והחלה לברוח השוטר הדקור החל במרדף רגלי אחריה ועצר אותה ללא ירי. השוטר נפצע קל ופונה לקבלת טיפול רפואי. המחבלת נעצרה בשלב זה לא משתפת פעולה".

    ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום האירוע העניקו טיפול רפואי ראשוני לשוטר, כבן 43, ופינו אותו לבית החולים כשהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון".

    קודם לכן הלילה, בוצע ירי על רכב משטרה באזור צומת רחלים. מהירי נפצע שוטר קל וטופל במקום, והרכב נפגע ממספר פגיעות קליעים.

    כמו"כ, כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר שני המחבלים שביצעו אתמול פיגוע דקירה בהר ברכה, בו נפצעו שני חיילי צה"ל באורח קל-בינוני.

    המחבלים חדרו לעמדה צבאית מחוץ להתנחלות הר ברכה שמדרום לשכם, דקרו את החיילים וניסו לחטוף את נשקם, אך לאחר שלא הצליחו נמלטו מהמקום, ומאז המצוד אחריהם נמשך.



    0 תגובות